[OSM-talk-nl] 3dShapes voor OpenStreetMaps-NL

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Mar 11 12:37:38 UTC 2009

Wat wel leuk is om het OSM-3D-platform als showcase te gebruiken voor
deze data. Als een soort mashup dan, lijkt me.

http://www.geographie.uni-bonn.de/karto/osm-3d/index.en.html

Ik heb al meer contact gehad met Alexander Zipf, ik zal eens vragen wat
de mogelijkheden zijn.

Martijn

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://schaaltreinen.nl/