[OSM-talk-nl] Routable Garmin kaarten (fwd)

Lambertus osm at na1400.info
Mon Mar 16 09:22:21 GMT 2009

Fijn dat het in de smaak valt! Enthousiaste reakties maken ook weer
enthousiast :-)

Ik heb door een paar reakties (en sinds vanochtend ook zelf) het idee
dat routering aardig werkt, ook tussen twee tiles.

Wat betreft de fietsversie: ja natuurlijk, ik zou dat ook graag gaan
doen maar ik durf dat nu nog niet aan te pakken. Qua hardware gaat het
nu nog net, mede dankzij de hulp van Stefan die zo nu en dan een dikke
rekenmachine kan gebruiken. Nog twee kaarten erbij (een fiets en topo
versie) gaat echt problemen geven. Ik hoop dat dit in de nabije toekomst
wel allemaal mogelijk wordt door sponsor(s), subsidie of donaties of een
forse uitgave van mij zelf...

Zie hier de belasting van de server:
http://planetosm.oxilion.nl/munin/localhost/localhost-cpu.html