[OSM-talk-nl] Kaartje van NL maken

Berteun Damman berteun at gmail.com
Fri Mar 20 11:20:10 UTC 2009

Hallo,

Daar wil ik me wel aan wagen, ik ben daar al mee bezig geweest. Dit
kan inderdaad goed m.b.v. OSM. Hopelijk lukt het vandaag nog, anders
wordt het morgen. OSM is in ieder geval goed up2date, ook de
gemeentelijke herindelingen van 2009 (Bennebroek/Bloemendaal en
Alkemade/Jacobswoude) zijn al verwerkt, ik weet niet of dat voor de
CBS data ook het geval is.

Berteun