[OSM-talk-nl] Zoeken naar een coördinaat

Frank Fesevur ffes at users.sourceforge.net
Tue May 5 12:45:42 UTC 2009

Op 5 mei 2009 13:40 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven:
> Dus als ik het goed begrijp wil je een graden -> rad hebben en dat het
> liefst via url toegankelijk? Of via een handig formuliertje op de kaart?

Het is geen deg-rad conversie. Het is de standaard notatie gebruikt
voor o.a. geocaching en het is een graden decimale-minuten notatie. In
een Garmin GPS bekent als ddd mm.mmm als ik het goed zeg uit mijn
hoofd.

In ieder geval iedereen bedankt voor de antwoorden. Ik vermoedde dat
het (nog) niet kan.

Gegroet,
Frank