[OSM-talk-nl] OpenStreetMap Gebruikersdag 2009

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Fri May 8 19:59:42 UTC 2009

Bas:
+1 (voor het feit dat je iets wilt organiseren)
Floris:
+1 (voor de komende mapping party)
Stefan:
+1 (voor het zijn van Boemens en maatje ;-))
SOTM:
+1 (voor het feit dat mogelijk een groot deel van de internationale
gemeenschap onze kant op komt)

Maar als het gaat om transparantie, goede communicatie en samenwerking:
- 3....

Ik vind het vervelend dat er steeds eerst kleine discussies ontstaan
waarin onvrede wordt geuit over hoe wat waar georganiseerd, waarna
meestal een "golfje" informatie volgt over andere zaken die gaande zijn.
Maar, aan alles is mogelijk wat te doen!

Ik zou mijzelf daarom als secretaris van de stichting opengeo als doel
willen stellen om:
- Wekelijks te vragen wie wat waar met ideeen en organisatieplannen loopt
- Wekelijks even op de wiki en het forum te kijken wat daar voor een
initiatieven lopen
- Dit op een kalender/overzicht op www.opengeo.nl te plaatsen

Jullie mogen me wat mij betreft hiervoor verantwoordelijk gaan stellen
en naar vragen ;-)

Is dat een goed idee? Zou daarmee een stukje transparantie kunnen ontstaan?

Ik denk dat ik hiermee samenwerking kan bevorderen en onduidelijkheid
kan wegnemen.

Met vriendelijke groet,

Milo van der Linden