[OSM-talk-nl] maximumsnelheden.nl

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri May 15 11:04:32 UTC 2009

2009/5/15 Freek <freek_osm at vanwal.nl>:

> Zie onder.

> Ik heb het niet over jouw opmerking m.b.t. de accuraatheid van de NWB data. Ik
> heb het over mijn observatie dat de NWB laag OSM data bevat. Niet de straten
> voorzover ik kan zien, maar wel landuse e.d.

Waarschijnlijk wel - en in dat geval moet er attributie zijn. Ik zie
dat de landuse-laag wel verouderd is; ik zoom in op Amsterdam-Noord,
waar ik in de afgelopen tijd wat gewerkt heb aan de landuse-laag, maar
daar zie ik de status van minstens een paar maanden geleden.

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/