[OSM-talk-nl] maximumsnelheden.nl

Lennard ldp at xs4all.nl
Fri May 15 11:21:54 UTC 2009

Martijn van Exel wrote:
> Mogelijk, maar ik zie teveel overeenkomsten met OSM om het
> waarschijnlijk te vinden.

Ik kan me de exacte outline van de landuse=residential van mijn dorp
niet echt goed meer herinneren, maar ik weet wel dat ik het snel heb
verbeterd toen ik met OSM begon. Wat ik nu op die NWB-laag zie staan,
voor hetzelfde dorp, is grondig fout, maar ik kan niet uitsluiten dat
het er in OSM toen ook zo heeft uitgezien.

De landuse=residential van OSM is in ieder geval afkomstig uit de
AND-import. Wat de datering van de landuse in die NWB-laag betreft: dit
zou in ieder geval geplaatst kunnen worden voor 2008-08-18, de datum van
mijn eerste edit. Dat zou dan weer gecorreleerd kunnen worden aan de

"achtergrond kaart
OpenStreetMap januari 2008"

mededeling op de maximumsnelheden.nl kaart.

Maar waarom vragen we ze het niet gewoon?

--
Lennard