[OSM-talk-nl] maximumsnelheden.nl

Freek freek_osm at vanwal.nl
Fri May 15 13:39:15 UTC 2009

On Friday 15 May 2009 13:05, Stefan de Konink wrote:

> Dat is interessant want hiermee hebben ze het NWB CC-BY-SA gemaakt :D

Haha, zo had ik er nog niet over gedacht.

> Kun je die claim hard maken?

Ja, dat gaat wel lukken. De verzameling gebouwen die er in Nuenen ingetekend
zijn, zijn zo uniek, dat kan niet missen (maar nu ziet het er op OSM ook al
weer een stukje drukker uit). Ook als je snel schakelt tussen de twee layers
op de hoogste zoomnivo's kan je eenvoudig zien dat, bijvoorbeeld in Nuenen en
Assen, veel dingen die in de tussentijd niet aangepast zijn netjes op elkaar
liggen en we zeker weten dat het handmatig ingevoerde, originele OSM data is.

--
Freek