[OSM-talk-nl] maximumsnelheden.nl

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Sat May 16 22:06:04 UTC 2009

Polder polder polder kolder...

Dan krijg je net als bij KPN,
een regeltje CC-BY-SA, zonder de sharealike ...

Instanties en (grote) bedrijven willen nu
eenmaal wel gratis meeprofiteren, maar
nooit gratis doneren. Dat is een bedrijfsbeginsel,
geen foutje.

Je weet toch hoe je door KPN en consorten
belazerd wordt met je mobiele telefoontjes,
mobiele internet en sms in het buitenland ?
Denk je nu echt dat er zonder duidelijke
stellingname iets uitkomt ?

Dar hebben we nota bene Kroes voor nodig
om dat recht te zetten, ex NL-VVD bewindsman.
Nooit gedacht van die tante !!

Ja een paar keer zullen de profiteurs afhaken,
maar als het OSM echt waarde vertegenwoordigd
(en dat is nog maar heel beperkt) dan komen
ze echt wel. Maar voor die tijd moeten we geen
precedent scheppen voor KPN of RWS zonder duidelijke
afspraken voor-af. Achteraf kan je niet meer
iets rechtbreien wat scheef is gegroeid.
En er zal een moment komen dat we onze tanden
Moeten laten zien, inclusief dure advocaat.
Hoe dat betaald moet worden is nog even afwachten.

Instanties en (grote) bedrijven willen nu
eenmaal wel gratis meeprofiteren, maar
nooit gratis doneren. Dat is een principe,
niet een foutje.
Niet voor niks dat de eerste 2 grote "partners"
hetzelfde foutje maken !

Gert Gremmen