[OSM-talk-nl] Hoe vaak update http://maximumsnelheid.openstreetmap.nl/

Geert Schuring geert at schuring.eu
Sun May 17 22:05:49 UTC 2009

Hoevaak wordt http://maximumsnelheid.openstreetmap.nl/ ge-update?

Ik ben Ede aan het bijwerken en ben ontzettend ongeduldig van
aard... :))

Oh, en nog effe mijn plasje over licentie geneuzel: Wat mij betreft is
de enige eis bij het gebruik van OSM data dat er een OSM logo getoond
wordt. Die share-alike licentie vind ik maar niks. Ik zie veel liever
commerciele producten op de markt komen die op OSM gebaseert zijn en die
niks terug doneren, dan dat die partijen commerciele kaarten moeten
kopen waardoor het navigatie apparaat weer duurder wordt. Op die manier
krijgen we meteen een apparaat in handen dat OSM data slikt.

Groeten,
Geert.