[OSM-talk-nl] Migratie openstreetmap.nl

Roeland Douma unix at rullzer.com
Mon May 18 13:31:06 BST 2009

Floris,

Volgens mij moeten de meeste links blijven werken. Nouja
tile.openstreetmap.nl/~user niet meer. Maar dat zou naar dev moeten gaan dan
dus.

Het kan ook gezien worden als een grote schoonmaak waarbij we alle oude troep
een keer opruimen.

Over de AND stuff. Deze zal ik even backuppen vanaf de oude server en deze
tiletjes ook op de nieuwe gaan bakken. Voordeel van de AND tiles is dat ze
niet on demand hoeven :P

--Roeland