[OSM-talk-nl] Nederlandse website

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Tue May 19 13:41:28 UTC 2009

Floris Looijesteijn wrote:

> Volgens mij vraagt Martijn of er al iemand bezig is met een eventuele
> redesign/aanpak van openstreetmap.nl.
Met aanpak wel voor de kaart en osm-data gerelateerde producten, niet
met de website zelf. Voor de opengeo website heeft Henk al sinds
vergadering 2 op zijn agenda staan om hier iets aan te gaan doen,
wellicht kan hij ook een initiatief aansturen voor een goede
www.openstreetmap.nl website?

> Dat er enorm veel initiatieven zijn op OSM gebied in Nederland zou bij een
> ieder van ons wel bekend moeten zijn.
Absoluut! Er gebeurt zo ontzettend veel dat het leuk wordt om nu te
kijken op welke vlakken krachten gebundeld kunnen gaan worden.

> Misschien kunnen we tijdens de gebruikersdag volgende week zaterdag er
> eens wat over brainstormen? Volgens mij zijn veel van ons daar aanwezig.
Lijkt me een heel sterk plan! De stichting wordt sowieso gepresenteerd
en er zijn ideƫen over een stammtisch. OpenStreetMappers in Nederland;
komt en organiseer u!