[OSM-talk-nl] Fwd: [OSM-talk] Local list contacts

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue May 19 15:01:00 UTC 2009

Hmmm..Ik was helemaal niet op de hoogte van deze lijst.
Mike Collinson heeft ooit een uitnodiging verstuurd aan talk-nl-admin
met een dergelijk verzoek. Ik weet niet hoe dat zich verhoudt tot dit
initiatief?
Ik zal Mike en Steve even mailen...

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/