[OSM-talk-nl] Nederlandse website

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Tue May 19 15:03:24 UTC 2009

*Juich*

Niels, heel graag zelfs! Help me herinneren dat ik je bij je jasje pak!

Alvast heel erg bedankt voor het aanbod!

P.S. Je bedoelt Zaterdag de 30ste toch? Anders heb ik nu ineens een
probleem met mijn planning!
http://www.openstreetmap.nl/archives/100-zaterdag-30-mei-OpenStreetMap-Gebruikers-dag-2009-Baarn.html