[OSM-talk-nl] Nederlandse website

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue May 19 22:49:00 UTC 2009

Hoi Bas,

Wie zijn 'we' in dit verband? Ik raak een beetje in de war van de
verschillende 'we'-s die hier ondertussen gevormd schijnen..
Ik zal er zsm eens goed voor gaan zitten om te kijken naar het
resultaat. Eerste indruk is dat er veel goede elementen in zitten,
hoewel ik 'm vrij druk vind.

Grtz,
Martijn

martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/