[OSM-talk-nl] usability, een grote drempel voor osm gebruik (imho)

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue May 26 08:07:07 UTC 2009

Je hebt natuurlijk een punt, aan diverse dingen wordt wel gewerkt. Maar
waar precies aan gewerkt zou dan een andere vraag zijn...

Maar ik zou zeggen: Kom eens lekker 'brainstormen' op de OSM gebruikersdag
a.s. zaterdag.
Meer info op:

http://www.openstreetmap.nl/archives/100-zaterdag-30-mei-OpenStreetMap-Gebruikers-dag-2009-Baarn.html

Groet en misschien tot zaterdag,