[OSM-talk-nl] XAPI Demo

Lambertus osm at na1400.info
Tue May 26 08:52:00 UTC 2009

Zou je zo vriendelijk willen zijn om een voorbeeldje van een query te
geven waarmee je de coordinaten en de naam + operator van alle
tankstations kunt opvragen?

Dus onderstaande query maar dan uitgebreid met name en operator:
http://xapidemo.openstreet.nl/xapi/json/SELECT long, lat FROM
nodes_legacy, node_tags WHERE id = node AND (k = 'amenity' AND v =
'fuel') LIMIT 100000;

Welke SQL standaard wordt eigenlijk gebruikt voor deze service?

Kan de data ook op een andere manier uitgevoerd worden, dus in plaats
van JSON bijvoorbeeld GPX of KML?