[OSM-talk-nl] Woonplaatsen taggen

Lennard ldp at xs4all.nl
Thu May 28 19:59:08 UTC 2009

Lennard wrote:

> Skinkie en ik hebben vannacht gezocht naar deze documenten, en van een
> aantal gemeenten inderdaad ook gevonden inclusief kaart, in
> verschillende mate van detail. Van veel gemeenten is echter niet veel
> meer te vinden dan het besluit zelf, zonder de kaartbijlage.

We zijn dus maar begonnen met enkele gemeenten aan te schrijven voor de
originele tekeningen. De eerste heeft al een bestand aangeleverd,
inclusief de woonplaatscodes.

Blijft over de kwestie van tagging. Ik ben er nog steeds voor om het
onder admin_level te scharen.

Overigens moeten we de waterschappen ook nog een keer kwijt zien te
raken in het model. Die grenzen lopen vaak totaal niet gelijk met
gemeentegrenzen.

--
Lennard