[OSM-talk-nl] routes en licenties revisited

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Nov 6 11:19:31 UTC 2009

Hoi Rik,

Ik denk dat je de routes, om op safe te spelen, bij hem rechtstreeks vandaan
zou moeten zien te krijgen, of een duidelijke bevestiging dat hij je het
recht geeft om zijn routes voor jouw doeleinden (opname in OSM) en ze dan
van die website halen, MITS ondubbelzinnig duidelijk is welke routes 'van
hem' zijn.

martijn van exel
http://schaaltreinen.nl/
twitter / skype: mvexel