[OSM-talk-nl] Gebruik RCE Kich Rijksmonumentendataset.

Thomas van der Burgt thomas at thvdburgt.nl
Tue Nov 10 14:47:56 UTC 2009

Goedendag allen,

Vandaag heb ik reactie gehad op mijn verzoek om deze dataset te kunnen
gebruiken:
http://nationaalgeoregister.nl/geonetwork/srv/nl/metadata.show?currTab=simple&id=39541

Er is toestemming gegeven de dataset op te nemen, echter met
bronvermelding en _indien_ mogelijk met onderstaande waarschuwing:

De locatie van de rijksmonumenten is op voorlopige gegevens gebaseerd.
Daarnaast is nog niet voor alle rijksmonumenten een plaatsbepaling
beschikbaar. Hierdoor kan het voorkomen dat een rijksmonument niet op de
juiste plek wordt weergegeven of zelfs ontbreekt.

<<

Zie ik nog iets over het hoofd of zou de data nu in osm geïmporteerd
kunnen worden?

- Thomas