[OSM-talk-nl] Noordelijke mapping party - Update

Henk Hoff henk at toffehoff.nl
Wed Nov 18 18:20:14 UTC 2009

Inmiddels zijn de gebouwen in Veendam ook al op de kaart. Dit op basis van
3D-Shapes. Maar daarover later meer...

Hoe dan ook. A.s. zaterdag kun je helpen Veendam te verbeteren. Wanneer je
nog een lift nodig hebt vanaf station Assen of Groningen, laat dan ook even
een berichtje achter bij mij of Taede.

Tot in Veendam?

Gr,
Henk