[OSM-talk-nl] Noordelijke mapping party - Update

R. Bosch r.bosch at reboli.nl
Mon Nov 23 20:03:47 UTC 2009

Stefan de Konink wrote:
> Licentie van het moment van downloaden was ccbysa.
>
> Stefan
>
> Op 23 nov 2009 om 17:27 heeft Martijn van Exel <mvexel at gmail.com> het
> volgende geschreven:\

Het lijkt er toch sterk op dat als er sprake is van schending dat OSM
(of *wij*) vrijuit gaan.
Al zou het ze er niet van weerhouden een 'cease and desist' brief te
schrijven... Zou die dan naar Cloudemade gezonden worden?
We hoeven strafrechtelijk denk ik niets te vrezen, al is het maar om
"ter goede trouw handelen".
Geef wel ff een seintje dan kan ik iig een kopie van Delft maken ;-)
:P

Mvg,

Remy