[OSM-talk-nl] Noordelijke mapping party - Update

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Nov 24 07:53:18 UTC 2009

2009/11/23 Stefan de Konink <stefan at konink.de>:

> Oh het is vrij simpel;
>
> 3dshapes was CC-BY-NC. Daar hebben we in ieder geval (tijdelijk)
> CC-BY-SA kunnen maken. Onder de voorwaarden van de Creative Commons dus
> een licentie voor kopiƫren en gebruiken van gekregen. Wat dat betreft is
> dat dus richting OSM afgedekt.
>
> Ik heb op de rest van mijn reply even [knip] gedaan. Neem van mij aan
> dat ik Lennard voldoende heb ingelicht en ik voldoende emails in mijn
> inbox heb over 3dshapes dat ik niet zomaar zeg 'dit kan zonder
> problemen'. Dat deze (en alle andere imports) met een losse user zijn
> [...]

Ik denk dat het dan zinvol is om e.e.a. op de Wiki te zetten zodat het
voor eenieder traceerbaar is. Als er straks een enthousiasteling van
het kadaster OSM gaat vergelijken met de Top10 bouwvlakken en ziet dat
deze precies hetzelfde zijn, dan moet hij kunnen zien waar wij die
dingen vandaan hebben en dat wij gerechtigd zijn (of ten tijde van de
import / download waren - ik weet niet wat dat juridisch waard is
trouwens) om die polygonen toe te voegen aan OSM.

Martijn