[OSM-talk-nl] reverten buildings

Roeland Douma unix at rullzer.com
Fri Nov 27 11:28:08 UTC 2009

Ik ben er mee bezig. Stomme josm wou de relaties niet netjes overzetten (iets
met java en grote osm files) dus er wordt aan gewerkt. Wat echter vaak het
geval was dat de tuin ook niet 100% klopte. Dat was echter op yahoo niet zo
lekker te zien. (Er ging bijvoorbeeld een fietspad door het geheel heen.)

Ik ben dus druk aan het fietsen. En het komt allemaal goed. Maarja het is wel
pokke weer dus snel gaat het niet.

Groet,
--Roeland