[OSM-talk-nl] reverten buildings

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Nov 27 12:09:57 UTC 2009

inmiddels heeft roeland het stokje overgenomen en die steekt er erg veel
tijd in.

hij doet alles handmatig mergen in josm maar heeft de tuinen van martijn
inderdaad niet behouden. dat is inderdaad een niet zo nette en te
overhaaste beslissing geweest. ik was zelf trouwens ook niet zo weg van
die ingetekende tuinen want die zijn natuurlijk niet vierkant.

het lijkt nu alsof opeens alle gebouwen weggegooid gaan worden maar dat is
echt niet zo. vergeet ook niet hoe goed deze dataset is, het zal straks
echt nederland weer opnieuw op de openstreetmap kaart zetten.

als je het nog niet gedaan hebt, klik dan even rond op de preview versie:

http://3dshapes.openstreetmap.nl

buiten de steden is de verbetering nog spectaculairder.

daarnaast zijn er veel plekken te zien waar waarschijnlijk fiets of
voetpaden lopen maar die nog niet op onze kaart staan.

groet,
floris