[OSM-talk-nl] reverten buildings

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Nov 27 20:12:45 UTC 2009

On Nov 27, 2009, at 7:11 PM, Stefan de Konink wrote:

> Jij werkt ook al voor Geodan?

Niet dat ik weet, maar vziw is het antwoord wel juist ;) Net als 'we' (Geodanpet) dat doen voor alle andere geodata-leveranciers waarvoor wij (Geodan) resellen.
Ik ga volgende week eens buurten bij de mensen van Products om te zien wat die gebruiksvoorwaarden van kadaster (Top10NL, percelen) data behelzen.

Martijn van Exel

http://schaaltreinen.nl
twitter: mvexel
skype: mvexel