[OSM-talk-nl] onverwachte rendering

Andre Engels andreengels at gmail.com
Sun Nov 29 19:13:19 UTC 2009

2009/11/29 Andre Engels <andreengels at gmail.com>:

> Meestal binnen een paar uur, maar het kan ook maarzo een week duren.
> Er schijnt een trucje te zijn om een tile als 'dirty' te melden,
> waarna hij snel weer gerenderd wordt, maar daar weet ik helaas het
> fijne niet van.

Een trucje dat ik nog wel weet: de maxspeed-map op nl
(http://maxspeed.openstreetmap.nl) is er vaak erg snel bij om
ge-rerenderd te worden. En inderdaad, op
http://maxspeed.openstreetmap.nl/?lat=52.000567&lon=4.339558&zoom=18&layers=B000FTF
zie ik het al gecorrigeerd staan (waarbij ik overigens wel moet zeggen
dat de Hoge Raad de maximumsnelheid voor woonerven op 15 km/h heeft
vastgesteld).

André Engels, andreengels at gmail.com