[OSM-talk-nl] onverwachte rendering

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Mon Nov 30 10:34:52 UTC 2009

>Ik zie trouwens nog wel iets anders eigenaardigs in het aangegeven
>gebied: De straten aan de zuidkant zijn allemaal eenrichtingsverkeer,
>maar ze komen uit (of beginnen) bij een voetgangersgebied. Dat lijkt
>me een lastige situatie... Als je je auto (met maximaal 15 km/h) door
>de Windmolen hebt gereden, dan zal er toch zeker een andere manier
>zijn om weer terug te komen op het normale wegennet dan hem met de
>motor uit naar de Volmolen te duwen?

>En ontbreekt er wellicht een verbinding voor voetgangers tussen de
>Windmolen en de Verfmolen?

Ik heb de basis opzet hiervan gemaakt.
Onder de gebouwen (tegen de molenweide aan)  liggen parkeerplaatsen, die de doorverbinding
maken tussen de wegen.  Je moet bijvoorbeeld via de houtmolen parkeren en weer wegrijden via
de volmolen of korenmolen.
Deze parkeerplaatsen zijn nog niet ingetekend.
De ingetekende delen van de molenweide aan de noordzijde zijn dus eigenlijk P's en niet een weg !!

Regards,

Ing. Gert Gremmen

g.gremmen at cetest.nl
www.cetest.nl

Kiotoweg 363
3047 BG Rotterdam
T 31(0)104152426
F 31(0)104154953

 Before printing, think about the environment.