[OSM-talk-nl] wandeling op terschelling en taggingsprobleempjes

Rik de Landloper rik at the-quickest.com
Sat Oct 3 13:45:25 UTC 2009

Hallo Rob,

On Sat, 03 Oct 2009 14:27 +0200, "Rob" <interrubke at gmail.com> wrote:
> Hoi Rik

> ik hoop dat je dat hek ook met barrier=gate hebt getagged.. eventueel
> nog met een barrier=fence aan beide kanten ?

Nee ik heb ze niet getagd. Zoals in mijn eerste posting aangegeven vormt
het hek een barrier voor de geiten en niet voor wandelaars. Is dus niet
functioneel om dit als onderdeel van het pad te taggen. Maar ik houd
iemand met interesse in landbouwdieren niet tegen om de gehele fence
langs te lopen en deze op de kaart te zetten ;) Wat betreft barriers
voor wandelaars ben ik eerder geneigd om aggresieve honden en/of hun
baasjes te gaan taggen. barrier=boze_boer/wilde_stier/bijtende_hond ;)

Groet, Rik