[OSM-talk-nl] [Fwd: wandeling op terschelling en taggingsprobleempjes]

Rik de Landloper rik at the-quickest.com
Sat Oct 3 15:28:33 UTC 2009

Hallo Hein,

Goed aanbod. Ik heb zelf geen apparaat te leen. Maar ik dacht dat ze bij
osm-nl wel apparaten te leen hadden. Probleem is dat je alleen aan een
track op een gps niet voldoende hebt. Het is belangrijk om allerlei
zaken die je onderweg tegenkomt op te schrijven of in te praten op een
voicerecorder. Ik denk dat het een beter idee is om een keer samen op
pad te gaan, zodat ik je wat van 'de techniek' kan leren. Het is echter
wel een voorwaarde dat je bereid moet zijn je te willen verdiepen in 'de
techniek'. Mijn ervaring met doorsnee-wandelaars is dat men deze
bereidheid doorgaans niet heeft.

Mischien een idee om een keer een mapping-party in de Gooise bossen te
organiseren ?

Groet, Rik
PS stuur het even cc naar de lijst

Not all those who wander are lost