[OSM-talk-nl] huisnummers controle

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Tue Oct 6 13:03:44 UTC 2009

individueel taggen gaat niet lukken want het probleem is dat sommige
huizen in die straten dus 2 nummers hebben. ze staan ook echt beide op de
deuren.

ik blijf voor de normale straten voorlopig geloven in de interpolatielijnen.
het kan mij echt niet boeien waar een huis precies is, 100 meter is goed
genoeg. je kunt in de steden toch bijna nooit voor de deur parkeren.

ik voel er ook weinig voor om bij een flat 100 nodes neer te gaan zetten.
dat voegt in mijn ogen heel weinig toe.

maar als je natuurlijk musea of andere grote panden hebt is een node per
huisnummer beter.

groet,
floris