[OSM-talk-nl] wandelnetwerk twente

Frank Steggink steggink at steggink.org
Tue Oct 6 22:44:54 UTC 2009

Andre Engels wrote:

> Geen share-alike is geen probleem: van share-alike naar niet kan niet,
> maar van niets naar share-alike wel. Die andere voorwaarden zijn
> echter wel problematisch.

Klopt. Ik dacht even dat het ontbreken van share-alike betekent dat je
het niet wilt delen, maar dan moet je "no derivative" gebruiken.
Maar betekent het dan niet dat als je een afgeleid werk maakt (zeg OSM)
dat dat niet per se onder dezelfde licentie hoeft, dus voor het
theoretische geval dat we deze data in OSM willen overnemen, vervalt de
"non commercial" clausule? ;)

Blij dat ik geen advocaat ben...

Frank