[OSM-talk-nl] licentie op nieuwekaart.nl

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Sun Oct 11 21:09:05 BST 2009

++ 26/09/09 09:56 +0200 - Rejo Zenger:
>Slechts ter informatie en om dubbel werk te voorkomen, ik heb op dit
>moment contact met nieuwekaart.nl aka Nirov voor het correct vermelden
>van de licentie en de attributie voor de kaart die ze op [1] tonen.
>
>Ik heb al de toezegging gehad dat ze dit corrigeren, ik wacht op dit
>moment nog op de feitelijke wijziging.

Het is inmiddels aangepast.

Op de kaart staat nu prominent de tekst "Data by OpenStreetMap.org
contributors under CC BY-SA 2.0 license", met links naar de
OpenStreetMap website en de tekst van de licentie. Zie
<http://www.kaart.nieuwekaart.nl/?page_id=13>.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.