[OSM-talk-nl] AND 'non-touched' in de OSM inspector

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Wed Oct 14 09:52:29 UTC 2009

Rob wrote:
> kleur keuze is niet optimaal, ik zou grijs ipv groen doen.. aangezien
> het nu net om de rode wegen gaat
> en alleen highway=* renderen.. nu zitten er nog andere lijnen in de weg

Ik verwacht er duidelijk iets anders van dan jij. Voor mij zijn de groene
wegen belangrijker.

Ik heb hier in de Jordaan bijvoorbeeld huisnummers ingevoerd en indirect
ook geconstateerd dat de AND wegen nog kloppen.
Het groene ligt over het rode heen dus op het eerste gezicht is het dus
'actueel'. Als je inzoomt zie je ook de oude/AND/rode wegen.

Ik zie dit vooral als een tool om gebieden te zoeken waar echt niets
gebeurd is sinds AND.

Het is natuurlijk geen doel op zich dat alle AND wegen worden aangepast :)

groet,
floris