[OSM-talk-nl] Gebruik OpenStreetMap in CycloMedia GlobeSpotter

Henk Hoff toffehoff at gmail.com
Wed Oct 21 11:18:43 UTC 2009

Hallo Bart,

Zoals anderen al gezegd hebben: ziet er goed uit!

Zoals Martijn zonet ook al meldde: het zou het mooi zijn wanneer wij
vervolgens gebruik kunnen maken van jullie (lucht)foto's. Op deze
wijze kunnen wij onze kaart beter maken en hebben jullie accuratere
data en daarmee een beter product. Een perfect voorbeeld waarbij het
spreekwoordelijke mes aan twee kanten snijdt!

Mogelijk ten overvloede: wat betreft de naamsvermelding, staat hier
een goede richtlijn hoe dit onderdeel van onze licentie te
implementeren:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Legal_FAQ#I_would_like_to_use_OpenStreetMap_maps._How_should_I_credit_you.3F

Gr,
Henk Hoff

Op 21 oktober 2009 12:21 heeft Bart van Velden
<BvanVelden at cyclomedia.com> het volgende geschreven: