[OSM-talk-nl] OpenStreetMap POI export (beta) released

Milo van der Linden milo at opengeo.nl
Mon Oct 26 09:55:07 UTC 2009

Leuk!

Paar change requests om de poi downloader nog geschikter te maken voor
"algemeen gebruik"

- Kan de "wizard-balk" BOVEN i.p.v. onder? Dit maakt dat ik ook op mijn
netbook een leesbaar scherm krijg
- Kan de volgende knop eruit en bij het selecteren van een poi klasse
een automatische sprong naar het volgende scherm?
- Idem voor de bestandsformaat pagina?
- Kan voor de download knop een mooie afbeelding worden gemaakt?
- Zijn de afbeeldingen die er nu op staan CC-by-SA of publiek domein?