[OSM-talk-nl] Google fiets?

Henk Hoff henk at toffehoff.nl
Thu Oct 29 13:59:03 GMT 2009

Mensen,

Heeft iemand van jullie contacten met Google? Danwel weet iemand iets
meer over die Streetview fiets van Google?

Waarom:
Geobusiness Nederland houdt dinsdag een bijeenkomst over innovaties in
datainwinning. Daarbij worden ook diverse nieuwe apparatuur getoond.
Ze willen ook graag de Streetview fiets showen als voorbeeld.
Wanneer iemand goede connecties met Google heeft en weet of die fiets
a.s. dinsdag nog beschikbaar is, laat het me even weten. Mogelijk kan
ik dan nog wat mensen erg blij kan maken....

O ja: ik houd daar ook een presentatie over OpenStreetMap:
crowd-sourcing als manier van datawinning.

Gr,
Henk