[OSM-talk-nl] [Amsterdam] Eenrichtings verkeer

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Fri Oct 30 17:13:05 UTC 2009

Het zal wel bedoeld zijn als 1-richtingsverkeer, maar
de gemeente A'dam in haar oneindige "wijsheid"  heeft
gevonden dat 1 bord goedkoper is dan 2 borden, en dat het
in de praktijk niet uitmaakt.

Vraag eens na bij de gemeente hoe dat bedoeld is, en neem dan
de motor en wacht tot er een agent langsrijdt en keer voor zijn neus om
en let op de reactie als je de borden laat zien.

Ik hoorde laatst een aardige over politici:

Politici hebben een negatief IQ.  Ze zijn niet dom,
maar gebruiken hun intelligentie negatief  ;<)))
Sorry Henk.

Gert