[OSM-talk-nl] Statistieken voor alle webdiensten

Lambertus osm at na1400.info
Wed Sep 2 09:14:17 BST 2009

Volgens mij moet je geen ip adressen en hostnames publiekelijk maken. Ik
weet, er zijn zat awstats installaties die niet beveiligd zijn, maar als
je er bewust mee bezig bent moet je het niet doen (vind ik). Privacy zou
ook op internet een belangrijk goed moeten zijn.

Als bepaalde andere sites hun iplogs bekend zouden maken zou de wereld
moord en brand schreeuwen.