[OSM-talk-nl] licentie op nieuwekaart.nl

Rejo Zenger osm-talk-nl at subs.krikkit.nl
Sat Sep 26 14:47:37 BST 2009

++ 26/09/09 14:48 +0200 - Stefan de Konink:

>Waarom denk je dat dit OpenStreetMap is?

Omdat ze die kaart tonen, ze het verstopt melden en het zelf bevestigen?

Voor wat betreft dat tweede, kijk in het menu "kaartlagen" in de linker
onderhoek (je moet daarvoor eerst naar beneden scrollen) en klik
bovendien op het "i" achter de vermelding.

--
Rejo Zenger . <rejo at zenger.nl> . 0x21DBEFD4 . <https://rejo.zenger.nl>
GPG encrypted e-mail prefered.