[OSM-talk-nl] Meester Visserplein, Amsterdam

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Thu Apr 8 19:04:04 UTC 2010

Zo, dat begin is er ook:

http://osm.org/go/0E4@2xDyB-

Ik heb een highway=pedestrian toegevoegd langs het Damrak en de
Nieuwezijds Voorburgwal. Op die manier kan ook mooi worden aangegeven bij
welke steegjes je op de NZ Voorburgwal kunt komen of niet.
De hele kleine steegjes waar echt geen auto door heen zou passen heb ik
highway=footway gemaakt.

Aparte manier van mappen trouwens, GPS is totaal waardeloos in dat gebied
(de reden dat het nog zo'n zootje was) dus ik heb met een Walking-Papers
printje alle bochten in bv. de Nieuwendijk ingetekend :)

Uw mening?

Groet,
Floris