[OSM-talk-nl] [Amsterdam] 3dShapes

Sybren A. Stüvel sybren at stuvel.eu
Tue Apr 13 20:32:48 UTC 2010

Hi,

On Tuesday 13 Apr 2010 14:53:51 Roeland Douma wrote:
> Ik ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest het meeste landuse en water ook
>  te gaan importeren in Amsterdam. Momenteel ben ik vooral in Noord bezig
>  geweest, dit omdat dit een mooi "afgebakend" stuk is.

Super! Het ziet er mooi en vrolijk uit :)

> - De S116 is de afgelopen 2 jaar ongeveer een keer of 10 verbouwt, kortom
>  de landuse daar zal niet helemaal (of helemaal niet) meer kloppen, ik rij
>  er een dezer dagen weer langs dus zal proberen dan stuk mee te nemen, maar
>  een native Amsterdam-noorder kan misschien zelf al heel wat doen.

Ik heb zo nu en dan de kruising S116 / Johan van Hasseltweg bijgewerkt, en ik
ben niet de enige Noordenaar op OSM. Voor zover ik zie staan de wegen er goed
bij. De parken kunnen wel een update gebruiken.

> Verder valt me op dat er nog genoeg parkjes te doen zijn in Noord en ook
>  nog verdacht weinig huisnummer zijn! Terwijl er toch stukken zijn met
>  kaarsrechte blokken, dus ideaal om huisnummers te mappen. Misschien een
>  idee voor een mapping-party?

Lijkt me gezellig! Ik woon zelf in Noord, dus ik kan wel voor gastheer spelen,
mits er niet te veel mensen tegelijk op afkomen - anders duiken we gewoon een
kroegje in. Ik woon in de Florabuurt, wat volgens mij ook een leuk wijkje is
om te beginnen. Ik heb nog geen enkele ervaring met mapping parties, dus voel
je vooral niet geremd de organisatie op je te nemen ;-)

Groet,
--
Sybren A. Stüvel

sybren at stuvel.eu