[OSM-talk-nl] Sporen in NL

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Sun Apr 18 19:21:01 UTC 2010

Hmm, volgens mij stel je het wel heel eenvoudig voor. Bij de stations vind
ik het inderdaad mooi als het niet is samengevoegd maar op de lange
stukken...
Van Amsterdam tot aan Schagen is het bijvoorbeeld dubbel spoor maar is OSM
ligt daar maar 1 way. Dat kan wat mij betreft zo blijven.

Groet,
Floris