[OSM-talk-nl] overzichtspagina LF routes

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Wed Aug 11 07:45:54 UTC 2010

Oi oi,

mag ik dan ook wensen dat er een pagina komt voor de wandelnetwerken? Ik
weet eigenlijk niet hoeveel daarvan is, maar in Twente hebben we er 1 in
ieder geval ;), deze hebben neem ik aan dezelfde tagging schema als de
fietsroutes.
Overigens denk ik dat het overzicht voor de LF routes bijna statisch kan
zijn in de wiki, daar [1] staat nu ook al bijna alle informatie, alleen
voor de wijzigingsdatum moet even geklikt worden. Er zijn weinig checks
te bedenken voor de LF routes denk ik.

Groetnis
Foppe

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Nederlandse_Fietsroutes