[OSM-talk-nl] overzichtspagina LF routes

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Wed Aug 11 07:56:40 UTC 2010

Oi oi,

even iets anders; zullen we de knooppuntennetwerken qua naam op lijn
zetten? Op dit moment zijn er grofweg 4 vormen: FRN, Fietsroutenetwerk,
alleen de naam en overige (CCN, FKPsysteem). Voor de vindbaarheid lijkt
me alleen de naam het makkelijkst. Door het schema weten we wel dat het
een netwerk is. FRN kan er denk ik sowieso uit, ik ben bang dat ik dat
zelf om handen heb gehad, doordat ik geen zin had om Fietsroutenetwerk
voluit te typen (je bent lui of je bent het niet), met de gedacht, dat
kan straks met replace all wel makkelijk omgezet worden naar
Fietsroutenetwerk. Zit ik voor mezelf nog met de vraag of dat een
nuttige toevoeging is? Wat denken jullie daar van?

Groetnis,
Foppe