[OSM-talk-nl] overzichtspagina LF routes

ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Wed Aug 11 18:33:44 UTC 2010

Ook jij hebt dus behoefte aan aanvullende info blijkens je waypoints.
Die name is echt niet zo gek, anders dan dat die er nog niet is afgesproken.

Alternatief kan dus zijn dat we JOSM zo gek krijgen  om ook de refs van de knooppunten
weer te geven, maar je begrijpt er zijn tig veel soorten POI die best een
icoon willen in JOSM.

Gert