[OSM-talk-nl] Schaeferbrug aangepast door mvexel

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Fri Aug 20 13:52:04 UTC 2010

Die komt in de buurt, maar vaak weet je niet de precieze data. Ik denk dat
dit verder uitgebreid moet worden.

Ik ben het trouwens met je eens dat dit soort dingen niet de in normale
database moet komen. Maar er moet wel een 1:1 link zijn zodat OSM
routeplanners er ook gebruik van kunnen maken.

Gr,
Floris ( gaat zo de taart maar eens aansnijden :)