[OSM-talk-nl] Mapping party Utrecht 22 augustus

Frank Steggink steggink at steggink.org
Fri Aug 20 15:17:10 UTC 2010

Hoi Peter,

Rullzer had dit op de blog gezet onder mijn naam, vandaar dat ik hier in
het geheel niet bij stil stond.
Op het forum heb ik in de eerste post ook een verwijzing naar de wiki
pagina gezet. De intekening was niet mijn eigen initiatief. Zelf ga ik
ervan uit dat degenen die zich op de Doodle poll hebben ingeschreven in
het algemeen ook komen.

Misschien hebben we teveel communicatiekanalen. Het zorgt wel voor een
versnippering van de communciate en ook de discussies. Aan de andere
kant voelt Jantje zich beter bij IRC en Pietje bij het forum.

Groeten,

Frank