[OSM-talk-nl] Startpunt lwn Wandelroute

robert at elsenaar.info robert at elsenaar.info
Fri Aug 27 20:36:32 UTC 2010

Zoals de meesten inmiddels wel weten, ben ik al enige tijd bezig om de
Nederlandse wandelroute project in een stroomversnelling te brengen.

Om de mogelijkheden van het verbeteren van de open wandelkaart te
vergroten missen de lwn-relaties een belangrijk gegeven. In geen
enkele lwn-relatie is te ontdekken waar je de wandeling kunt beginnen.
Uit de praktijk weten we dat rondgangen op 1 of meer plaatsen begonnen
kan worden. Er is daar plaats om te parkeren en er staat minimaal een
wegwijspaal en in veel gevallen een informatiebord.

In de kaart wil ik de mogelijkheid bieden om op bepaalde zoomlevels
niet de gehele route te renderen, maar alleen de startpunten. Dit zal
de overzichtelijkheid van de wandelkaart, op het moment dat 'alle'
routes gemapt zijn, ten goede komen.

Omdat ik erg veel belang hecht aan ieders mening, gooi ik dit in de groep.

Hoe zouden jullie dit doen? een aparte tag die speciaal gerenderd kan
worden? Hoe moet die tag heten?

Ik lees graag jullie ideeen.

groet
Robert