[OSM-talk-nl] Openwandelkaart

Frank Steggink steggink at steggink.org
Sat Aug 28 07:33:16 UTC 2010

On 10-08-28 08:36 AM, ce-test, qualified testing bv - Gert Gremmen wrote:
> We hebben openwandelkaart.nl, maar die is best voor verbetering vatbaar.
> Ik vindt bijvoorbeeld http://osm.lonvia.de/world_hiking.html
> een stuk mooier, mn de routes kunnen afzonderlijk worden ge-list inclusief
> de links naar websites. Ook kunnen de routes worden gemarkeerd met een passend schildje.
> Zie bijvoorbeeld de pelgrimspaden.
>
> Gert

Gert,

Uiteraard is openwandelkaart.nl voor verbetering vatbaar. Iedereen zal
dat beamen. Alleen is het zo dat velen die zich met de technische zaken
bezighouden ook druk zijn met andere bezigheden. Voor mij zou het bijv.
betekenen dat ik de 3dShapes import (tijdelijk) moet stilleggen, waarvan
ik weet dat anderen hier ook blij van worden. Hopelijk leest er iemand
mee die wel tijd voor handen heeft om openwandelkaart.nl meer in te
kleden. Als je zelf om een projectje verlegen zit, zal niemand je
tegenhouden om hieraan te werken :)

Groeten,

Frank